De afgelopen 25 jaar al meer dan 120 bijeenkomsten!

Helpdesk EUA

(Europees) aanbesteden is een aspect binnen de gemeentelijk inkoop dat steeds meer aandacht krijgt. De uitwerking van de regelgeving (Aanbestedingswet 2012, Gids proportionaliteit, ARW 2016, Klachtenregeling), veel nieuwe jurisprudentie, adviezen van de Commissie van aanbestedingsexperts en accountantscontrole roepen veel vragen op in de dagelijkse praktijk van het Europees aanbesteden.

De online helpdesk (Europees) aanbesteden is een eerstelijns servicedienst voor de beantwoording van brandende vragen bij de uitvoering van (Europese) aanbestedingen bij aanbestedende diensten.

Kenmerken:

    1. antwoord op dagelijkse, praktische vragen bij (Europese) aanbestedingen
    2. antwoord op inhoudelijke, juridische en procedurele vragen
    3. snelle beantwoording via e-mail of telefoon
    4. de directe beantwoording is opgenomen in een abonnement
    5. uitsluitend voor aanbestedende diensten.

 

De beantwoording van al deze vragen wordt aangeboden in een abonnementsvorm per jaar.

De kosten voor een jaarabonnement bedragen € 250,- (excl. btw)

 

Hier kunt u zich aanmelden

Helpdesk UEA

GIP-bijeenkomsten

30 januari 2025

27 maart 2025

22 mei 2025

25 september 2025

27 november 2025

De afgelopen 25 jaar al meer dan 115 bijeenkomsten!