Ga naar de inhoud
De afgelopen 25 jaar al meer dan 120 bijeenkomsten!
Home
Helpdesk EUA
Contact
Home
Helpdesk EUA
Contact
Gemeentelijk Inkoop Platform (GIP)
Aanmelding Gemeentelijk Inkoop Platform
Aanmeldformulier
Aanmeldformulier GIP
Jaarabonnement 2026; vijf bijeenkomsten + Helpdesk EU aanbesteden (incl. diner)
Jaarabonnement 2026; vijf bijeenkomsten + Helpdesk EU aanbesteden (excl. diner)
Twee bijeenkomsten; op 29 januari 2026 en 26 maart 2026 (incl. diner)
Twee bijeenkomsten; op 29 januari 2026 en 26 maart 2026 (excl. diner)
Bijeenkomst 29 januari 2026 (incl. diner)
Bijeenkomst 29 januari 2026 (excl. diner)
Jaarabonnement Helpdesk Europees aanbesteden
Gegevens organisatie
Organisatie
Postadres
Postcode
Plaats
Gegevens deelnemers
Achternaam 1e deelnemer
Voornaam 1e deelnemer
Functie 1e deelnemer
E-mail 1e deelnemer
Telefoonnummer 1e deelnemer
Achternaam 2e deelnemer
Voornaam 2e deelnemer
Functie 2e deelnemer
E-mail 2e deelnemer
Telefoonnummer 2e deelnemer
Achternaam 3e deelnemer
Voornaam 3e deelnemer
Functie 3e deelnemer
E-mail 3e deelnemer
Telefoonnummer 3e deelnemer
Factuurgegevens
Organisatie
Ter attentie van
Factuur e-mailadres
Inkoopordernummer
Opmerkingen
Kosten 5 bijeenkomsten + helpdesk jaarabonnement incl. diner:
€ 1.795,- (excl. btw) per persoon 2e en volgende deelnemer € 1.640,- (excl. btw) per persoon
Kosten 5 bijeenkomsten + helpdesk jaarabonnement excl. diner:
€ 1.640,- (excl. btw) per persoon 2e en volgende deelnemer € 1.475,- (excl. btw) per persoon
Kosten twee bijeenkomsten incl. diner:
€ 765,- (excl. btw) per persoon 2e en volgende deelnemer € 700,- (excl. btw) per persoon
Kosten twee bijeenkomsten excl. diner:
€ 700,- (excl. btw) per persoon 2e en volgende deelnemer € 625,- (excl. btw) per persoon
Kosten per bijeenkomst incl. diner:
€ 395,- (excl. btw) per persoon per bijeenkomst 2e en volgende deelnemer € 360,- (excl. btw) per persoon
Kosten per bijeenkomst excl. diner:
€ 360,- (excl. btw) per persoon per bijeenkomst 2e en volgende deelnemer € 325,- (excl. btw) per persoon
Kosten jaarabonnement Helpdesk Europees aanbesteden:
€ 375,00 (excl. btw)
Na aanmelding ontvangt u een bevestiging met routebeschrijving alsmede de factuur. Annulering is niet mogelijk. Het is altijd mogelijk een collega of plaatsvervanger te sturen. Annulering van de deelname aan het diner kan tot uiterlijk 3 dagen voor de bijeenkomst.
GIP
Actueel
GIP 2026
Themasuggestie indienen
Nieuwsbrief ontvangen?
Aanmelding GIP bijeenkomsten
Actueel
GIP 2026
Themasuggestie indienen
Nieuwsbrief ontvangen?
Aanmelding GIP bijeenkomsten
Actueel
GIP 2026
Themasuggestie indienen
Nieuwsbrief ontvangen?
Aanmelding GIP bijeenkomsten
Actueel
GIP 2026
Themasuggestie indienen
Nieuwsbrief ontvangen?
Aanmelding GIP bijeenkomsten
GIP-bijeenkomsten
29 januari 2026
26 maart 2026
28 mei 2026
Hier kunt u zich aanmelden!
Download aanmeldformulier
Home
Helpdesk EUA
Contact
De afgelopen 25 jaar al meer dan 115 bijeenkomsten!