De afgelopen 25 jaar al meer dan 120 bijeenkomsten!

Aanmelding Gemeentelijk Inkoop Platform

Aanmeldformulier

Aanmeldformulier GIP

Gegevens organisatie


Gegevens deelnemers




Factuurgegevens

Kosten per bijeenkomst incl. diner: € 360,- (excl. btw) per persoon per bijeenkomst 2e en volgende deelnemer € 330,- (excl. btw) per persoon

Kosten per bijeenkomst excl. diner: € 325,- (excl. btw) per persoon per bijeenkomst 2e en volgende deelnemer € 295,- (excl. btw) per persoon

Kosten twee bijeenkomsten incl. diner: € 695,- (excl. btw) per persoon 2e en volgende deelnemer € 635,- (excl. btw) per persoon

Kosten twee bijeenkomsten excl. diner: € 625,- (excl. btw) per persoon 2e en volgende deelnemer € 565,- (excl. btw) per persoon

Kosten jaarabonnement Helpdesk Europees aanbesteden: € 250,00 (excl. btw)

Na aanmelding ontvangt u een bevestiging met routebeschrijving alsmede de factuur. Annulering is niet mogelijk. Het is altijd mogelijk een collega of plaatsvervanger te sturen. Annulering van de deelname aan het diner kan tot uiterlijk 3 dagen voor de bijeenkomst.

GIP

GIP-bijeenkomsten

27 november 2025

29 januari 2026

26 maart 2026

De afgelopen 25 jaar al meer dan 115 bijeenkomsten!